Administracja ogólna:
a) sporządzanie dokumentacji aktualizacyjnej płatnika lub ubezpieczonego,
b) korekty błędów generowanych przez system komputerowy ZUS,
c) korespondencja z ZUS i innymi instytucjami,
d) przekaz elektroniczny deklaracji rozliczeniowych,
e) konsultacje i uzgodnienia z prowadzącym pracownikiem Zleceniobiorcy,
f)odpowiedzialność odszkodowawcza za rzeczywiste szkody poniesione przez Zleceniodawcę.
Rozliczenia płac i ZUS:
wprowadzenie do systemu komputerowego zatrudnionego lub zwolnionego pracownika,
obliczanie dodatkowych składników wynagrodzenia /ekwiwalenty, dodatki, odprawy, ryczałty/na podstawie informacji otrzymanej od Zleceniodawcy,
sporządzanie listy płac pracowników z uwzględnieniem absencji,
zgłaszanie płatnika, ubezpieczonego do ubezpieczeń społecznych lub zdrowotnych,
sporządzenie raportów miesięcznych i deklaracji rozliczeniowych wraz z dowodami zapłaty,
wyrejestrowanie płatnika, ubezpieczonego z ubezpieczeń społecznych lub z ubezpieczenia zdrowotnego,
przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zasiłku chorobowego,
dokonywanie korekt i rozliczanie nadwyżek związanych z wypłatą zasiłku chorobowego,
dostarczanie do ZUS kompletu dokumentacji zwolnień lekarskich,
wprowadzenie do listy płac zmian wynagrodzeń uczniów,
sporządzanie deklaracji na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy wraz z przelewami,
przygotowanie zasiłkowej listy płac,
sporządzanie raportów do Narodowego Funduszu Zdrowia,
prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników,
korekty nie spowodowane winą Zleceniodawcy,
kontrola terminów płatności zaliczek i składek ubezpieczeniowych.